Thursday, January 6, 2011

Hepi belated bufday sayang!

erk! abaikan gambar kat atas ni..hehe.. gambar masa bufday aku tahun bila ntah..

sebenarnya nak cakap..

HAPPY BELATED BIRTHDAY...

TO

MY HUSBAND, MY DARLING, MY SAYANG, MY MUCUK,
hah! My apa lagi.. dah dah.. kang ada orang meluat kang..=p

PADA 04 JANUARI 2011 yang lalu..

ok papa, sori 4 hb ari tu mama dah plan nak belanja papa makan tapi dugaan menimpa kita kan.. anak kesayangan kita tu demam. So, takkanla kita nak bersuka ria kan..:)

Nanti kita plan lain k..minggu ni sibuk pulak. Bukan mama yang sibuk tapi papa..hehe..
Sabtu Ahad nak kena g training kat Trolak.
Malam kang nak kena outstation ke Pekan, Pahang..esok malam baru balik..
sob sob sob.. seb baik kak yang ada teman mama..
takdela berduaan sahaja ngan dani..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

ceera said...

trolak?
mesti kat tempat matrik aku dulu.

JIVEBUMZ said...

hepi belated bufday en ady!