Friday, January 21, 2011

cuti Thaipusam

Selamat menyambut Thaipusam kepada yang menyambut nya... Terima kasih kerana memberi cuti..hehe.. Bolehla bersenang lenang kat rumah..Eh tapi tak senang jugak.. Cuti2 ni kenala melayan 2 hero aku ni.. Sian kak yang kene keje.. takpe, dia dah cuti semalam..

Seronok melayan hero yang sorang ni...Macam-macam ragam dia tunjuk.. Bak kata Ceera , entry dia yang pasal perkembangan positif tu..yang pasal otak tu.. aku biarkan je dia main seharian kat hall... tengok je akal dia nak buat apa.. bila dah penat tertdo sendiri.. hehe..gud dani..:)

Bila dah dibiarkan... haaa.. jadi cengginila..gambar kat bawah ni...

Tengah suap-suap dia makan, sekali terlepas pandang yang dia dah teraburkan bubur dia yang dalam mangkuk tu.. Masing-masing melangut tengok tv..haha..




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

JIVEBUMZ said...

blog berwajah baru yer nana? cantikkk

p R i n c E S s _ N said...

yeayy...dani pndai wat sepah...bravo2..!! br laa jantan...hehehehe