Monday, December 27, 2010

pagi yang bersemangat

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

bersemangat pagi ni dtg keje walaupun satu badan sakit2 sehingga ke tulang temulang.. urat pun tegang-tegang..hiks..

serius.. sakit satu badan ni akibat dari naik turun naik turun Gunung Jerai tu..

Jumaat, Sabtu dan Ahad.. aku menyertai Ekspidisi Menawan Gunung Jerai..hihi.. taklah.. Kursus Teambuilding kat Gunung Jerai je..

banyak story nak publish kat sini.. terpaksalah aku buat banyak episod sebab banyak giler gambar..hehe..disebabkan keterujaan aku yang tak pernah sampai lagi kat sana.. kalau takde kursus ni ntah bila la aku nak sampai sana kan..

pagi ni banyak keje aku nak kene setelkan.. so, pada yang join GA aku tu, nanti malam kang aku apdet entry korang k.. tq banyak2..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

NURUL said...

lama tak panjat gunung. tiba2 rindu :)

p R i n c E S s _ N said...

beshnyerr yunk masuk2 utan...