habis la barang2 takleh nak letak rendah2 dah

rasanya citer ni tak publish lagi kot dlm blog...

makin besar makin panjang dah akal dia..

main2 dlm walker masuk keluar bilik, sekali terjumpa port baik punye.. adoyaii.. semua dah kena alih nampaknya..

bila marah dia (bukan la marah tapi cakap je..hehe) boleh tak dia buat muka hepi je kene marah..haha.. mama tak jadi nak marah la dani oii..






♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...