Thursday, December 30, 2010

Episod 3 Gunung Jerai : Posing sakan

Hari Kedua : 25 Disember 2010..

sambung lagi kisah Gunung Jerai.. tapi rasa macam tak habis lagi kisah pasukan bola sepak Malaysia semalam kan.. takpe.. dorang dah menang.. aku nak habiskan kisah Gunung Jerai ni, sayang pulak gambar tak upload lagi kat sini.. banyakkk..

hari kedua memang banyak aktiviti la..aktiviti berkumpulan. Kami yang seramai 74 orang ni dibahagikan kepada 5 kumpulan. campur la semua dengan dato' dato', datin datin.. eh datin takde.. dato'2 je.. Memang bestla.. bila orang2 atasan tu semuanya sporting morting..hehe..

Gambar tak banyak yang aku dapat snap sebab kamera tak bawak.. gambar2 ni amik guna hp Qila.. thanks ya..

jom tgk kitorang posing2 di sekeliling Gunung Jerai ni.. sakan wooo..hehe..

wakil Seksyen Wang Awam I : Qila, Dayan, Aku n Ecah..
sorang lagi Zizi yang tukang amik gambar..:)

Dengan Big Bos kami.. Ketua Seksyen Wang Awam I..

dan kat bawah semua gambar dengan wakil Seksyen Wang Awam II.. Jom tengok bila Wang Awam I dan II bergabung.. giler sakan bergambar..:)













nampak tak pulau kecik tu.. sayup2 je.. tu la laut.. pastu ada sawah berpetak2 kan..
sangat cantik viewnya..



antara tarikan di atas Gunung Jerai.. pokok apa aku pun tak tau namanya..:)

aktiviti pagi : mase ni segmen game semakin jauh semakin sayang kot.. ala, kena baling belon yang berisi air tu.. mula-mula dekat..pastu jauh jauh jauh dan jauh.. kena baling belon tu.. sapa yang pecah belon tu dikira kalah..

dah tengahari sikit.. matahari pun dah terik..

sambung lagi..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

fazemy said...

Sejuk kan kat sini. Wahhhhh cantiknya tempat dia. Untungla pegi ramai2 pompuan..aku keje klw g kursus smua laki...takde geng nak posing!