Tuesday, December 14, 2010

dani kat kampung part 8

makyang dani sangat baik...i love u lah sis...:)

------------------------------------

dani:mandikan si kecik

haa..kita tinggal berdua lah dani.hmm,nk buat ape ye?
hehee.jum kita mandi nak?!
ouh,lupa..td nenek dani pesan x yah mndi kn.
just lap2 badan dia.sbb dani kan x sihat.

okay,mari meneruskan misi kita.oww yeahh!
mmg x mau diam lah si kecik nie.nk lap n pakai baju pn susah.
kejap toleh sana sini,nk menirap lah,nk ambk itu ini.

tambah2 lagi ak nie bkn reti sgt lah nk siapkan budak kcik kn.
yelaa,bila dani muncul barulah ak buleh berjinak2 dgn children's world neh.
plus si acap tu lah yg mengajar ak.hikhikhik.

haa,disebabkan hal ni jugak lah.time first2 dani lahir tu kn.
along kecik hati dgn ak.sbb ak x biasa lg dgn budak2 kecik kn.
ak pn jarang2 pegang dani masa tu.(huhu,sorry ye along)
but not now okay..i'm children lover.yeahh!

ehh,jap.tp kan.ak rasa mcm kt dani je kot kasih syg ku tertumpah.
huhu,serius kot.ng budak2 lain,ak still ganjal.huii,janggal lah(!)
whateverlah!most importantly,dani is forever mine, okayy??

BEFORE

AFTER

haa, done! hebat jugak mak yang dani ni kn.
hehee, so c0ol yeahh!



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: