Tuesday, December 14, 2010

dani kat kampung part 5

dani:pagi ini

ouh,memang mangantuk gaban kot.mlam tadi sleep at 5 o'clock.pehhh,,terbaikk!
pehh,kena kejut dgn ibu pulak.suruh jaga dani,
ibu nak hantar ika pergi tuition.

waa,bgn pagi2 da ngadap muka si kecik cumel tu!
DANI DANI,tido lah balik cepat,mak yang ngantok la,
dr active2 tu,ak sumbat je susu.
haha.yg lawak nye.ak pn x sedar.sedar2 je,dani da tdo.cm ne lah ak buleh tertido ha?
aiyaa,mau nya dani tu merayap,baru tau.lalalaa ~~

haa,nk share cerita nie.petang semalam tengah dok rest2 lepas main badminton tu.
layan dani la pulak kn,,ape je lagi.haha.masuk kn dlm walker dia..lps tu,hilang dah..ke mana?
DANI MERAYAP KE DAPUR!haha,kalau perempuan x pe gk.
tp serius kot,tempat fav dia skrg mmg dapur.
hailaaa..terpaksa la nenek dani alih kn barang2 dapur yg dia boleh capai tu.
haha.okay,fine la kan.kitorg let go dani ke dapur.sbb dia mmg akan datang depan blk nnt.

haaa,mmg akan datang depan...
tapi..BERSAMA KUALI DI TANGAN!hahahahaa,
mana la dia angkut benda tu x tau la.haha
serius,lawak gila.dani dani,gian nk masak ke.hehe.
bila,orang ambk.memang dia mengamuk kot.x kasi ambik kuali tu.
hahaa..jum tgk?
tapi sorry lah ye.senget kan kepala anda ;)



haha.semangat gila la dani.
ade bakat jd chef neh!

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

dhia fitriah said...

alololo comeynye die.. bijak la dani ni amek kuali nenek ye.. jap lg da dpt kaki, lg rajin die mengemas.. =)

Ayuraza said...

haha..
comelnyer siap mengemas dapo ek dani..besar esok nak jadi chef ke??? nasib baik tak pelangkung pale dier..kalo dier pkai kuali wat topi lagi parah..
dani..dani..
sangat comel okkay..haha