Saturday, November 6, 2010

Susah hati

Assalamualaikum semua..

Korang dah breakfast? Aku dah. Makan nasi lemak. Mak mertuaku yg masak. Sedap giler ok.

Oh ye, tajuk susah hati tu, pasal rashes dani dtg balik. Kali ni kat anu dia pulak. Malam tadi banyak kali dia terjaga pastu nangis2 pedih kot bila dia kencing tu kan. Nak g klinik kul 2 kang. Nak pegi pagi ni, papa dia ade keje lak. Korek2 tanah sebab nak renovate rumah. Kena siapkan sebelum balik esok. Kang sian lak abah dia buat sensorang kang.

Baru lpas tdokan dani. Lpas tu nak tolong adik ipar aku masak lak. Mak takde, g knduri. Tolong potong2 bawang.

Oklah, ptg2 kang kalau aku ade free, aku on9 lagi k..

Babai. Selamat bercuti.

Sent via myC3

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: