Happy deepavali

Hepi deepavali kepada semua yang berbangsa India.

Apa citer cuti deepavali korang?

Hari ni aku berada di Jengka 17, pahang. Umah mertuaku. Pagi tadi kul 8.30 pagi bertolak. Plan awal nak bertolak malam tadi. Tapi bila terbayang dah konfem jem kat batu caves nun, so, perjalanan ke kampung ditangguh ke pagi tadi. Kul 11.30 sampai kat jengka 17.

Aku online pakai nokia c3 je ni. Bestla. Leh on9 di mana-mana. Sepanjang perjalanan ke jengka aku ralit main fb. Sampai enady tanya, tak ngantuk ke ma? Haha, dah leh main fb, mata yang ngantuk konfem jadi segar bugar kan? Sape setuju ngan aku? Hehe

owhh ye, rumah mertuaku tgh renovate. Nak pakai dinding batu kata abah. Haha..oraitla tu kan.

Dani tgh tido. Tu yg blh on9 tu.

Oklah, mak mertuaku udah panggil ajak minum teh ngan ubi keledek goreng. Nyum nyum. Babai uolls..selamat bercuti.


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...