Checkup dani 8 bulan

checkup dani 8 bulan kat KD Desa Putra, Sg. Merab pada hari khamis yang lepas. Seperti yang dah kujangkakan, beratnya naik sikit saja sebab dani sekarang payah tul nak makan banyak..sikit je dia makan...

Berat dia : 7.4kg ( naik 400 gram sahaja ) pls jgn comparekan anak aku ngan anak korang, kang aku sentap! =p

Tinggi : 70 cm (yg ni naik mendadak. 5 cm naik compare to last month)

BMI dia hampir ke kawasan kuning.. oh no!.. dani.. tolonglah makan banyak-banyak..

2 bulan lagi datang balik untuk checkup 10 bulan pada 27 januari 2011..



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...