Monday, November 29, 2010

Checkup dani 8 bulan

checkup dani 8 bulan kat KD Desa Putra, Sg. Merab pada hari khamis yang lepas. Seperti yang dah kujangkakan, beratnya naik sikit saja sebab dani sekarang payah tul nak makan banyak..sikit je dia makan...

Berat dia : 7.4kg ( naik 400 gram sahaja ) pls jgn comparekan anak aku ngan anak korang, kang aku sentap! =p

Tinggi : 70 cm (yg ni naik mendadak. 5 cm naik compare to last month)

BMI dia hampir ke kawasan kuning.. oh no!.. dani.. tolonglah makan banyak-banyak..

2 bulan lagi datang balik untuk checkup 10 bulan pada 27 januari 2011..



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

4 comments:

CikPuanMiera said...

xpe la na.
asalkan die sihat walafiat suda.
kang kalo asek makan jek obes plak :p

tinggi suda dani.
cyrus baru 63cm.

p/s : dani nak mam piza kot
hahahahaha

Ayuraza said...

kiter pn sentap kalo org suker cmpare2 anak dier pndai itu ini..
setiap budak kn berbeza..so wat??
hehe..teremo..

AyAnG 'n' AbAnG said...

mmg time drg susah nk mkn kot...mikhail pn naik 100-200gm je...

Anonymous said...

ala...besela tu bdk2 nie...dieorg makin m'bsr,so makin lasak la...that why kdng2 berat xnaik bnyk,makan pn kurang...lgpn dlm usia dani skrg ni die dh nk start merangkak,duduk dll lg...mcm nk ringankan bdn la...slagi xkurang brt or obes,okla tu...trn naik brt ank ni perkara bese dlm waktu tumbesaran dieorg,asal x jejaskn kshtn sdh...

-nor-