rezeki | rejeki


Si CikPuanMiera kite ni suh teka berapa harga barang-barang yang dia shopping seperti gambar di atas..

aku pun main teka-teka je beb..

hahaha..tak sangka kena sipi-sipi.. hehehe..disebabkan takde pemenang, maka aku lah yang paling dekat jumlahnye berbanding yang lain..wuhuu....tq tq tq tq..

rezeki bufday aku esok ni kot..hehe..

p/s : na, ko topup jelah kat aku. Celcom ek..=p


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...