rezeki | rejeki


Si CikPuanMiera kite ni suh teka berapa harga barang-barang yang dia shopping seperti gambar di atas..

aku pun main teka-teka je beb..

hahaha..tak sangka kena sipi-sipi.. hehehe..disebabkan takde pemenang, maka aku lah yang paling dekat jumlahnye berbanding yang lain..wuhuu....tq tq tq tq..

rezeki bufday aku esok ni kot..hehe..

p/s : na, ko topup jelah kat aku. Celcom ek..=p


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...