Friday, October 29, 2010

mama tolongggg

hai mama n auntie2 semua...
terer tak saya masuk dan belit dalam selimut ni...besttt...

tapi saya nak kuarla..auchh auochhh.. ala tangan tersepit pulak..

iyahhh iyahhh.. fuh fuh...arkkk..tolong dani mama....

yesssss...berjaya akhirnya keluarkan tangan saya yang kecik molek ni...
babai mama n auntie2 semua...cayang mama n auntie2...
muahhh muahhh..

- from : dani -

nota kaki : hahahahha...lawak tul tengok dani mase ni..aku tengah on9 mase ni..sebelum tu aku biar kan dia golek2 tengok tv atas tilam...pastu tak sampai 5 minit, aku tgk dia dah terbelit kat selimut tu..hahaha..siap gelak-gelak pastu membebel plak tu..hehe..bahaya sebenarnya biarkan dia macam tu kan...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

5 comments:

aMiYs said...

comel btul la dani ni.. geram tgk.. rase nk cubit2 pipi.. hehehe...

misha.w said...

makin comel dani. mwahx!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

suke aku tgk budak ni makin mbesar...bijak ahh..

missrivebell mumun said...

hahaha.. boleh plak die berbelit cmtu.. comel giler.. haha

ct rahani said...

alolo ciannya dia.. bersusah payah ha nk bebaskan diri.. so sweet la dani.. :p