good try dani!

pagi Sabtu ari tu la ni. tengah papa dia siap-siap nak g keje, dani pun bangun jugak. celik2 mata terus tegakkan tangan nak merangkak tapi bontot tak lpas tu. sambil goyang-goyang badan dia. tak lama tu, dia diam sekejap pastu terus angkat bontot n macam nak merangkak. aku laju2 capai kamera.. seb baik sempat..hihi..


tapi sekejap je dia merangkak tu. suh buat lagi sekali, dia dah tak tau. hahaha..lawakla dani ni...

it's ok dani. gud try k...



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...