Wednesday, September 22, 2010

wooow..kagum aku!

hikhikhik.. korang gelak, lagi la aku gelak dan terbahak-bahak.. hihi.. tu tipulah kan klau terbahak-bahak tu. gelak besar je ramai-ramai dalam kete.

aku jumpa orang ni mase on the way nak balik umah ibu ayah aku daripada umah wancu kat Ipoh. lokasi nye kat Tanjung Tualang.

sanggup tu bawak kete slow mlow.. sebab nak amik gambar moto ni.. siyes tak pernah tengok lagi on the road. tu yang perasaan kagum sangat tu.. haha.. kalau kat bandar tu lain cerita lah kan. ni kat kawasan kampung.. kelakar pun ade.



no plat motor nye siap kena taruk kat tepi lagi..hahahaha..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

chik star said...

as yg tgk ni pon lenguh ketiak.
haha

:: p R i n c E s S _ N :: said...

x lenguh plaks tgn die ekk..