raya khamis ke Jumaat?

kalau hari raya jatuh pada hari jumaat ok lagi. semua plan dah diatur. baik punye plan. akan mengikut apa yang dirancang. insyallah..

kalau hari raya jatuh pada hari khamis, adoyyyy.... habis lari semua plan. macam mane ni? ada sumber-sumber yang boleh dipercayai yang hari raya puasa akan jatuh pada hari khamis bersamaan 9 September 2010. haduyaii..

sahih ke tak sahih ni?

aku pun tak tau dan tak konfem. aku ingat member aku cakap tu main-main. rupanya ramai jugak yang dengar berita pasal raya ni.

kot-kot ade orang Jakim yang baca blog aku ni, raya khamis ke jumaat? hehe

kena buat plan A dan plan B ni. atau plan C..=p


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...