Thursday, September 2, 2010

di pagi merdeka

gigih ok aku bangun awal pagi-pagi hari merdeka tu. sebab nak tengok siaran langsung sambutan hari kebangsan kat Stadium Putra Bukit Jalil tu kan. nak pegi sana jangan harapla. dengan budak kecik lagi. papa dani pulak baru balik dari memancing kul 3 pagi tu. takdela nak kejut dia ajak pegi Bukit Jalil..tak kuase i tau..hehe

sambutan yang kat tv tu seronok kan? tak puas nak tengok. paling best yang askar-askar melayu diraja tu buat ala-ala pasukan rugby Fiji. pastu yang akrobatik tu. dorang buat cheer leader kan. pastu yang segmen pendidikan tu..banyakla lagi yang best. eh! semua best la.hikhik sape yang tak tengok rugi wooo..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: