cash out nuffnang

nak tanya korang ni..

siapa-siapa yang pernah cash out kat Nuffnang tu, berape lama tempohnye untuk kita dapa cek tu ye?

aku punye ni tak sampai-sampai lagi. cash out 10 ogos yang lalu. dah nak dekat 2 bulan dah ni. maklumlah tak pernah cash out lagi. ni first time. sepanjang aku berblog dah hampir 3 tahun ni, mestilah aku teruja kan bila dapat duit hasil tulisan kita sendiri..

ok bye.

oh ye, jawab ye soalan aku tadi wahai sahabat-sahabatku yang baik hati lagi budiman..)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...