Wednesday, September 22, 2010

cash out nuffnang

nak tanya korang ni..

siapa-siapa yang pernah cash out kat Nuffnang tu, berape lama tempohnye untuk kita dapa cek tu ye?

aku punye ni tak sampai-sampai lagi. cash out 10 ogos yang lalu. dah nak dekat 2 bulan dah ni. maklumlah tak pernah cash out lagi. ni first time. sepanjang aku berblog dah hampir 3 tahun ni, mestilah aku teruja kan bila dapat duit hasil tulisan kita sendiri..

ok bye.

oh ye, jawab ye soalan aku tadi wahai sahabat-sahabatku yang baik hati lagi budiman..)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

8 comments:

viruspadu said...

bulan depan dpt la tu. :) jgn risau. mmg pestime amik masa 3 bulan jugak

JIVEBUMZ said...

nana, duit nufnang tu mmg lambattt giler nak dapat... akak dulu mau dekat 3 bulan jugak la baru dapat cek tu

aMiYs said...

sy dpt dlm masa sbln.. cash out hujung bulan.. hjg bln lg 1 dh dpt..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku br dpt cek b4 raye aritu...ade laa dlm 2bln lebey gaks tggu....vavava...msti masyukkk kumpul lame...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

2 bln lebey kot..aku br dpt b4 raye aritu...

Dayu said...

kalau cash out awal bulan, dia akan tggu smpai hujung bulan
maknanya, derang akan proses hujung bulan 8
cek nak smpai 2 bulan
dlm awal bulan 11 lah baru leh dpt ni
tu org selalu bagi tips
kalau nak cash out
cash out hujung bln
nuffnang akan trus proses

CikPuanMiera said...

share skett :p

atty's said...

nana..len kali nana cashout..ujung bulan .cthnya ..before 28 sept..nanti dapatnya dalam 6 november gtu..