tepuk dada tanya selera

bagi penggemar-penggemar McD macam aku ni, bila dah kuar surat macam ni, rasa macam save sikit nak makan McD. ari tu bila tengok gambar yang didakwa gambar daging burger McD, eiii..loya tekak nak makan.. yuck!

kalau nak dapatkan pengesahan lanjut pasal status McD ni, contactla no tel yang tertera kat gambar di atas.

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...