shopping yang tak berapa nak shopping


petang semalam, sebelum tau yang dani nak demam campak tu kan, balik dari umah makcik tu, sempatlah singgah kat Jom Beli Barang Raya yg kat sebelah KPDNKK..

dah cakap ngan enady, nak ajak dia pegi carik baju raya dani. kalau takde yang berkenan kat situ, carik kat Alamanda pulak la.

tapi kan tak sempat nak pusing habih pun, dani dah merengek-rengek. pelik gak aku. selalu kalau bawak berjalan tengok2 orang, tu memang feveret dia. tapi semalam..alahaiii.. badan tak sedap ye nak...

sempat rembat baju dia selai je...hurmmm..minggu ni dah last kena shopping. gerenti ramai orang kan..baju dani n baju papa dia lom carik lagi..baju aku, nak carik blouse n suar je kalau sempat, kalau tak de pun tak pe..raya ni pakai mane yg ade..

hasil rembatan .. barang makan kat situ memang murah2..hari ni last day kan..
aku hampir hampir nak rembat kipas yg air cooler tu..bagi sejuk sket umah. tapi dah niat enady nak pasang aircond kat umah tu.. layankan aje..budget adalah lpas raya k..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
2 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP