Monday, August 23, 2010

jom beli barang raya @ Putrajaya

barang raya ke baju raya? hiks.. baju raya haruslah setahun sekali. tapi kalau barang raya tu, mmm kena pk jugak banyak kali kan bape tahun sekali mau tukar. langsir, pinggan,cawan, bekas kuih tu...alahaii.. dah kawen ni kena la pk semua tu kan. nak carik baju raya anak lagi. papa nye lagi. mamanye? baju raya aku sepasang dah siap. sepasang jelah kot. baju kurung lpas bersalin ari tu pun rase baru lagi. kang pening plak papa dani nak bayor kan..hahaha..

ok, sesape yang dekat ngan Putrajaya tu, silalah berkunjung kat sini. sebelah bahagian pinjaman perumahan je. barang memang murah-murah. tahun lpas pun ade jualan ni. baju budak pun murah-murah. branded lagi. pandai KPDNKK pilih tarikh ek. 25 hb tu org gomen dah gaji..aiyoookkk habis lah duit.....

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

CikPuanMiera said...

ni yg rasa nak terjah ke sane ni..
hehehe