Monday, August 23, 2010

dani kena ruam







sedih tgk ruam-ruam tu kat badan si anak..alahaii...tu 2 hari lepas. sekarang dah ok...syukur alhamdulillah. sekarang ni, asal dia berpeluh je, aku cepat2 tanggalkan baju dia...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

8 comments:

CikPuanMiera said...

pasni ko try sapu ngan tepung ubi..
cyrus dulu aku bt gitu je.. alhamdullilah ok..

Sidratul Muntaha said...

klu tak silap,ni ekzema ni.
setot dgn zahraa' pun ade jugak.
amik kau..
dulu setot siap warded..
tpi la ni dah ok dah.
klu kena, 3 jenis cream (vaselin,aquesous,emalot) mmg kena standby n also kena mandikan dengan sebamed

:: p R i n c E s S _ N :: said...

musim panas kot..ko x sapu celamine lotion ke..?? tu sejuk sket baby...

Dayu said...

anak sakit kita pun rasa sama kan
camne la ada org bleh kejam smpai buang2 anak smua
pelik aku

Ceera said...

kesiannya kan...

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

yana try sapu Drapolene..
alif dulu pun ade ruam2 kat leher & muka.. tp sejak pakai drapolene.. xde dah ruam2.. kulit pun jadik gebushh.. :)

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

yana try sapu Drapolene..
alif dulu pun ade ruam2 kat leher & muka.. tp sejak pakai drapolene.. xde dah ruam2.. kulit pun jadik gebushh.. :)

Anonymous said...

dik...cuba g kat farmasi cari bedak namanya Minazol atau Micazo Powder....Setakat nie anak2 akak pakai tu ok....

lg satu pakai dia baju yg lobang2 tu...biar angin dapat masuk...budak nie cepat berpeluh....:-)