Thursday, August 12, 2010

saya sakit gigi hari ini!

nmpak tak macam besar sebelah pipi aku tu? tu kat dalam tengah bengkak la tu..

semalam lagi dah rase lain macam.

eh nape sakit lak kat gigi bongsu ni?

tapi aku buat tak tau jelah..ingatkan hari ni oklah.. sekali mase sahur tadi, takleh nk bukak mulut luas-luas sangat..arghhh..sakittt... gusi membengkak..gigi tu bukannya berlubang ke ape.. sakit sebab gigi bongsu nak keluar semua.

sebelum ni, dah tumbuh dah gigi bongsu tu tapi ade sket lagi lebih-lebihan daging yang menutupi permukaan gigi tu...

la ni, dia nak kuar semua la.. tu yang gusi membengkak tu. aku agak jelah..hehe..g klinik pun tak lagi..pepandai jer buat andaian..=p

korang tau la kan sakit gigi bongsu ni boleh bawak ke demam kan... tapi syukur aku tak demam. tapi sakitnye Ya Rabbi....sakit sangat weiii... nak makan ubat pain killer takleh lak puasa..tahan tahan tahan...

harap-harap dapatlah habiskan puasa ni sebelum gigi ni sakit teruk. kalau teruk lagi, pagi esok aku cabut g klinik dulu sebelum masuk opis k...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

5 comments:

Adlina Husaini said...

tu dia bengkak siot..aku paling takut dentist! huhu

baby berry said...

haish....mmg sakit larr..
nk mkn yg paling azab tu. tp pipi makin tembam nmpk makin comey per...hehehe.

JIVEBUMZ said...

ala siannye sakit gigi memang sakit yg teramat..sabar tau! nanti pegi klinik yer

YanDarwisy said...

Memang berapi jer mood kalau sakit gigi ni. Yan memang penakut kalau kene cabut. Tapi hakikatnya memang sakit...!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sian ko..aku plaks..sakit rahang..mcm tulang lari jekk..ke perasaan aku..xto laa..