Wednesday, August 11, 2010

hari pertama berpuasa

Bangkit dari hari semalam!

caiyok caiyok ana...

hai korang..fes day puasa ari ni..? amacam? aku ok lagi. pagi tadi sahur telur goreng n ikn bilis goreng saje. itu sudah cukup buat aku terliur sekarang ni tau. hahaha..

dani adalah baik pagi tadi. time sahur aku kelentung kelentang kat dapur, dia tak bangun pun..hehe..tak tau lah esok camner kan..harap-harap dia berkelakuan baik je sepanjang Ramadhan ni. berbuka kang tak tau lagi..esok aku citer..

berbeza puasa tahun ni ngan puasa tahun lepas. tahun lpas puasa ngan suami. berdua je. tahun ni puasa ngan suami lagi tapi plus sorang..si kecik tu la.. aku takut balik kang berhempas pulas ngan dia lagi..nak masak lagi..hihi..kita tgk kang macam mane..

bulan puasa ni lambat tul jam tu nk tunjuk kul 12 tengahari ker...kul 2 ptg ke... sekarang ni baru melangkah ke jam 9 pagi..huhu... bila breakfast setiap pagi..lorrr..kejap je dah pukul 9 pagi..hahaa..

ape plan bukak puasa kang? aku... tak tau lagi..masak sendiri je kot..kalau dan... kalau tak dan.. kita masak kat bazar ajelah ek. dekat je pon..

oklah..SELAMAT BERPUASA DI HARI PERTAMA....;)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

pRincESs_N said...

bahagianyee dpt 1st day gn suami..jeles ohh..

JIVEBUMZ said...

selamat berpose!
masak lagi save :)

cik kumbang said...

selamat berpuasa~

http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com