Friday, August 20, 2010

mama vs dani

kenape mama vs dani? sebab papa dia g mancing. mancing adalah hobi dia sekarang ye. aku pun takleh nak kate ape dah... mula2 jenuhla aku merajuk2 kan, lelame..lantak ko ler..hehe..makin dilarang makin menjadik2 hobi dia tu, so think positive, nanti dani dah besar sket baru aku nak ikut dia g mancing. kalau aku ikut, dah tentu dia akan cepat balik kan? hahaha..hebat tak strategi aku ni..=p

ni hari ahad lpas la..upppsss..lame dah ni..nama pun entry basi kan.. dani takleh tdo, aku pun takleh nk tdo, ape lagi..kami berdua main2 kamera la. sampai la dani tertdo..hehe..oh ye, dani udah pandai pandang kamera. sebab dari dia lahir je, terus aku tayang kamera dulu kat dia.. sekarang ni bila aku tala kan kamera kat dia. konfem mata dia akan pandang kamera dan akan tersengih..hahaha..lawakla dani oi..

gambar ni nanti bila dani dah besar mesti dani malu kan..hahaha..layankan ajelah mama ko ni.. seb baik ko laki tau..hehe..tayang body sket..=p


si tembam mama ni..eiiiiiii..buat mama geram tau.. badan takdelah bam bam sangat tapi tang pipi tu alahaiiii dani dani...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

Adlina Husaini said...

alahh tomeynya dia..bila nak jumpa umah aunty niii

Puan Jiha said...

hensem dani =)