Tuesday, August 31, 2010

buka puasa day 20


berbuka puasa di hari yang ke-20. hari isnin. aku masih bercuti. Sebab ape? tu later aku citer k..
korang bukak pose ape tadi? aku masak ari ni setelah beberapa hari tak masak sebab dani demam ari tu kan.

aku masak sambal ayam je. jadikla satu jenis je dengan keadaan dani yang belum ok lagi sepenuhnya. ingat nak masak la tumis sayur kobis tu kan..sekali dani plak dah bangun. dani kalau bangun kalau mood dia ok oklah...terus ajak main..kalau tak ok..menangis nangis tu, hurmmm..carikla mama la tu...tinggal terus ape yang aku tengah masak tadi.

sambal ayam.

air cocktail. feveret enady ni.

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: