Friday, August 13, 2010

berbuka puasa day 2



semalam berbuka lauk order saje..nasik pun beli ye..hehe..

aku makan nasik puteh ngan tom yam campur..aku suh tukang masak tu lebih kan sayur.. tapi bila balik umah, sepotong sayur pun takde..huk alohh la... mesti silap dengar ni.. dia ingat aku cakap taknak sayur kot.. taulah puase kan.. hurmm..seb baik tom yam tu sedap.. sempat lagi aku mintak resepi kat tukang masak tu..hehe..

enady makan nasi goreng biasa je...lauk nye share ngan aku la..tom yam tu. pastu makan roti john. n kuih tepung pelita.. roti john tak berapa sedapla..roti john unan yg kat taman warisan tu jugak yang sedap... ape ek resepi dorang tu?..

si kecik Dani.. macam biasa, time berbuka tu adelah time dia tdo..gud dani.. teruskan macam ni ek..senang mama nak makan ngan papa berdua duaan..hehe..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

atty's said...

geramnya ..tgk pipi dani

:: p R i n c E s S _ N :: said...

x pnh ag mkn roti john warisan tu...warisan tu pon aku x pnh g..lalu jekk..

Kaklong @ Izan said...

Baiknya dani....
Buat sendiri je roti john...lagi best...mudah je...yg best nya...blh suka hati nak lebihkan mayonis ke...cili sos ke...