dani, mama risau la

korang tgkla dia tdo mcm mane tu.. adoila... walaupun dah diterbalikkan pun tetap jugak dia akan tdo macam ni. dani dani .. tu yg bila aku masak kat dapur tu selalu terjenguk2 kat depan n tgk nafas dia ade gerak tak.. hehehe..risau weyy..kot la hidung dia tu tertindih kan.. aku plak tgh syok2 masak kat dapur.. uissshh..mintaklah dijauhkan...





♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...