Thursday, July 8, 2010

dani, mama risau la

korang tgkla dia tdo mcm mane tu.. adoila... walaupun dah diterbalikkan pun tetap jugak dia akan tdo macam ni. dani dani .. tu yg bila aku masak kat dapur tu selalu terjenguk2 kat depan n tgk nafas dia ade gerak tak.. hehehe..risau weyy..kot la hidung dia tu tertindih kan.. aku plak tgh syok2 masak kat dapur.. uissshh..mintaklah dijauhkan...





♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

5 comments:

Kaklong @ Izan said...

Hmm...syafiqah pun kdg2 tdr mcm tu gak...tp sllunya die suka tidur mengiring sambil peluk bantal...

Jnh juga duk ngulang2 nak tgk dani...pasang CCTV la...(^_^)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghh..layan seyh die tdo..

eidafatrish said...

xde pew la yana..budak² mmg camtu..dulu anak eida yg fatiha pon tido camtu gak..tido meniarap..

mamazana said...

hi yana...

dah ada baby ye... lama mama x singgah sini..

my boy pun suka gak tido gini tau... agaknya selesa kot...

chik star said...

cutenye dani tdo mcm ni.
as ske je ciom belakng kepala budak
hihi