dani, mama risau la

korang tgkla dia tdo mcm mane tu.. adoila... walaupun dah diterbalikkan pun tetap jugak dia akan tdo macam ni. dani dani .. tu yg bila aku masak kat dapur tu selalu terjenguk2 kat depan n tgk nafas dia ade gerak tak.. hehehe..risau weyy..kot la hidung dia tu tertindih kan.. aku plak tgh syok2 masak kat dapur.. uissshh..mintaklah dijauhkan...





♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...