....

entry ni ketika aku sedang bersedih. tak tau nak luah kat sape. kalau citer kat ensuami, konfem dia akan cakap tak yah layan ma..ma buat keje ma je...

jadiknye, aku luah kat sini. tanpa niat mengaibkan sesiapa. sebab korang pun tak tau sape kan. :)

sedihla...

susahnye,

aku ni suke berkawan. tapi ade setengah nya kita akan tau kalau kawan tu suka kawan ngan kita atau tak. ade yang kita tak tau kan sebab dia tak tunjuk depan kita. belakang kita, tu aku tak tau.

berpura-pura

kadang2 bila jadik camni, aku try jugak berkomunikasi ngan orang macam ni. sebab nak tgk dia sama ada dia suka atau tak kawan ngan kite kan.

kadang2 ok kadang tak ok...

aku tak kesah pun dgn org macam ni, tapi sometime org mcm ni dah buat aku sentap. bila aku sentap mula la aku nangis..wuwuwuwu...

mula la carik tisu, bila mata berair cepat2 lap takut kawan2 yg lain pk ape plak kan...

dulu ade jugakla, nangis2 kat opis, kawan2 tanya..mase tu takpe..leh citer ngan dorang sebab mase tu gaduh2 as a bopren n gelpren..sekarang ni, nak nangis pasal hal rumahtangga, malu beb..

eh dah lari tajuk..

oklah, aku malas la nk pk hal org macam ni. bagi aku, aku kawan je ngan semua org, suke tak suke tu lantak dia lah.

setiap orang ade pandangan tersendiri kan..

ok, tu je..aku dah ok..

hehehe..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...