Tuesday, July 6, 2010

....

entry ni ketika aku sedang bersedih. tak tau nak luah kat sape. kalau citer kat ensuami, konfem dia akan cakap tak yah layan ma..ma buat keje ma je...

jadiknye, aku luah kat sini. tanpa niat mengaibkan sesiapa. sebab korang pun tak tau sape kan. :)

sedihla...

susahnye,

aku ni suke berkawan. tapi ade setengah nya kita akan tau kalau kawan tu suka kawan ngan kita atau tak. ade yang kita tak tau kan sebab dia tak tunjuk depan kita. belakang kita, tu aku tak tau.

berpura-pura

kadang2 bila jadik camni, aku try jugak berkomunikasi ngan orang macam ni. sebab nak tgk dia sama ada dia suka atau tak kawan ngan kite kan.

kadang2 ok kadang tak ok...

aku tak kesah pun dgn org macam ni, tapi sometime org mcm ni dah buat aku sentap. bila aku sentap mula la aku nangis..wuwuwuwu...

mula la carik tisu, bila mata berair cepat2 lap takut kawan2 yg lain pk ape plak kan...

dulu ade jugakla, nangis2 kat opis, kawan2 tanya..mase tu takpe..leh citer ngan dorang sebab mase tu gaduh2 as a bopren n gelpren..sekarang ni, nak nangis pasal hal rumahtangga, malu beb..

eh dah lari tajuk..

oklah, aku malas la nk pk hal org macam ni. bagi aku, aku kawan je ngan semua org, suke tak suke tu lantak dia lah.

setiap orang ade pandangan tersendiri kan..

ok, tu je..aku dah ok..

hehehe..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

7 comments:

aDieyZa said...

akk, xkisah la if org tu xikhlas nak berkawan dgn kita.. yg pntg kita ikhlas kawan dgn org tu..

take care!

Intan ~ Nur Azlina said...

adat dunia mmg begitu... sabar & jgn ambik hati sgt... yg penting kite ikhlas bkawan... :-)

Adlina Husaini said...

weh yana, besa la politic kat opis ni..hang buat bodo je..btui kata laki hang tu..dapat sorang dua kawan time susah and time senang is good enough

:: p R i n c E s S _ N :: said...

saba beb...jgn pk sgtt..y pntg ko bahagia gn life ko..k..

baby berry said...

takpe luah je..tak kena bayaran pn hehe..mmg biasa spesis kwn gini..kdg2 rase pedih je hati..tp manusia ni stended la. tiap org ada perangai dia sndiri..bt donno je. yg penting kita tau diri kita, perangai kita. being polite to everybody.

atty's said...

sian ana..takpe na..bior org buat kita.kita jgn buat org ye..
ana luahkan je kat sini ..skrg2nya ringan sikit pala.

syanaim said...

::sabar yer ana..aku sentiasa ader kalau ko nak citer..:P::