Thursday, July 15, 2010

alhamdulillah..rezekiku tahun ini


semalam, kat opis aku ni ade majlis. 3 in 1 sekali gus. first perhimpunan bulanan, second majlis penyampaian anugerah pekerja cemerlang dan majlis pembaharuan pensijilan 5s. aku terlibat dengan majlis no.2 tu.

alhamdulillah..rezekiku tahun ini dapat APC (anugerah pekerja Cemerlang). cemerlangkah aku? aku pun tak tau. bos yang menilai setiap tahun tu kan.. LNPT (laporan nilaian prestasi tahunan) kalau dalam slogan kerajaan tu cemerlang, gemilang dan terbilang tu, aku yang gemilang jelah kot. Cemerlang tu belom lagi kot. kalau cemerlang dia kena stayback hari2 (dulu lom kawen bolehla, dah kawen n ade anak tak can nk balik lmbat lagi), masuk keje panctual (aku kdg2 terlambat 2-3 minit je), tak main fb mase keje, keje sentiasa siap hari2.. hahhaa..

no bodek2 k... kebetulan aku ngan bos aku ciksu pun dapat..tahniah utk ciksu...



beria la aku g carik kain nk buat baju utk pakai mase APC ni. sekali kena pakai tudung korporat la pulak..adesss... tak bleh nk melaram ngan baju baru..wuhu..

rezeki ku juga tahun ni dapat salam ngan PM. maknanye dalam gambo nanti aku salam ngan PM la. yehaa... terngiang2 kat telinga ni mase salam ngan dia tu, PM cakap tahniah..huhu.. suatu kenangan untuk diri sendiri.

alahai, tak clear pulak. nanti lah.. dah dapat gambo nanti, aku tempek kat sini k...

selain dapat sijil APC tu, penerima dapat jugak wang tunai sebanyak RM1,000.00


tengahari semalam jugak aku g bank..hahaha..tak sabo...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

4 comments:

aDieyZa said...

tahniah kak!! teruskan usaha.. gud job!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

congratz yunk...dpt apc tu....

JIVEBUMZ said...

tahniah nana!
amboi bleh ler belanja akak yer :)

mama_izz said...

alhamdullilah.. tahniah.. saya pun dah gak.. best kan..mcm tak caya jek.. hehhe