Wednesday, June 2, 2010

sukanya dia

satu lagi perkembangan terbaru buah hati pengarang jantung aku n enady...

hari ahad yg lpas, tgh aku golek ngan dani atas katil sambil baca majalah Pa&Ma yg terbaru, tetiba dani melontarkan suara yg agak kuat...hehe...budak kecik takdela kuat mane suara dia kan, korang agak2la sendiri...tapi kuatla lain dr hari biasa2 sebelum ni...mase tu aku tgh bukak page yg ade gambar baby tu, aku pandang dia..huhuu..dia buat muka geram sambil genggam tangan...

rupanya dia geram kan baby yg dalam gambar tu...

so sweeetttt...

aku ape lagi, cepat2 panggil enady...suh tgk...

aku tunjuk lagi gambar tu kat dani..sambil cerita2...wahhh..lagi kuat dia menyembang sambil mata dia tak lekang2 tgk gambar baby tu...

enady dah standby kamera utk tgkap gambar...aku suh amik video sekali...
video

korang layanla ye...

satu pengalaman amat berharga yg tak dapat kami lupakan....



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

8 comments:

aMiYs said...

dani igt kwn dia tu.. hehehe... tu yg nak borak2 skali...

Cik Anie said...

Dani nak berkawan tuuu......hehe..sooooooo sweeetttttt

:: p R i n c E s S _ N :: said...

alahai...comel btol laa...x saba nk jmpe dani..

Puan Jiha said...

ala pandainye dani... hehehe comel sgt

JIVEBUMZ said...

uit kecik2 dah pandai bercakap nie beso sok mesti ramah tamah hihi

CikPuanMiera said...

haaaaa.. dani nak adik kot.. wwhahahaha

misha.w said...

terer btol papa ckp bahasa dani. hihihii.. :)

mommy icha said...

comelnyaaaaaa..'eque..eque..' hihi