Wednesday, June 30, 2010

papa vs dani

sweet kan tgk moment ni.. aku sebolehnya la kan, nak rakam setiap saat dan detik aku,enady dan dani...dah aku pun suke bergambor kan..mmm..papanye layankan ajelah...

baru berkesempatan nak apdet...

jap lagi nk sekolah...sekolah??? sebab ape sekolah...hahaha...sebab beg pam susu tu macam beg sekolah, so, keyword kat opis bila org tanya aku mane, ana g sekolah..hikhik..

nanti pas ni nak apdet aku g wedding jivebumz baru2 ni...penuh dengan cerita..

tguuuu...:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

sgtt sweet moment ni..comel..

baby berry said...

hehe...sweet moment rite..debab tgk..geram!

juelee said...

hahaha jue pun br beli set breast pump, memang macam beg sekolah.. masalahnye beg laptop pun macam beg sekolah gak.. camno nak angkut dedua tu nanti???