Saturday, June 19, 2010

black n white

aku ditag oleh adik pompuanku di fb..

along,abg anep,abg ijai,abg edy.
tema raya this year . BLACK AND WHITE.

cari tau yg nk dkt same cm nie.
yg cm kelabu tu baju melayu ayah.



owhhh tidak...puasa pun belum udah nak kene beli kain pasang buat baju kurung..huhu..nak kena carik awal ni...ibu aku beli awal2 sebab dia adalah seorang tailor..so, baju utk family kene jahit awal2...tempahan utk raya mmg banyak...dulu2, mase baju kurung ku hanya dijahit oleh ibu ( yelah tgh blaja kan, mane ade duit nak g tempah baju, sekarang kena carik tailor sendiri dah..huhu) subuh2 raya tula baru siap baju aku tau...itupun aku yang kelim sendiri..hahaha...masih sempat pakai pagi raya tu tapi tak sempat nak basuh la..kihkih..

bila nak g beli ni ye...

papa, sila take note ye...=p

nota kaki : wahhhh..ta;hun ni kene beli baju raya utk dani la...nak pakaikan dia baju melayu..mesti comel...:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: