mereka datang, aku hepi

alololo..sweetnye sayed n dani...dani pandang kamera..sukee..

malam sabtu ari tu, seronok sebab mereka datang. Mereka tu sape? exopismate aku dulu la..ala, korang mesti knal kan...ana aka miera..merangkap my BFF la..dan suaminya, kawannya2..baru fes time jumpa am n ita...mereka sangat frenly...sayed mmber mase dia keje opis sebelah..Dasar Saraan.

riuh rendah umah aku dibuat dek dorang, tapi takpe..aku seronok...tambah2 plak en. suami tiada menemani, bukan seronok laki takde ye..jgn salah faham..maknanya, bila suami takde, kan rase macam sunyi je kan...bila dorang datang, terubat jugak kebosanan melampau tu...hehe..

bihun yang sangat pedassss..sori na...aku terbubuh cili boh banyak kot...tula kelam kabut..dorang dah datang mase tu aku tgh goreng bihun...mau tak kelam kabut..dgn dani lagi berjaga nangis plak tu..huhu..nak susu...last2 aku suh la dorang buat cam rumah sendiri...:)

sayed sangat suke baby..tgkla tu..

dah macam anak sendiri ko buat ye yed...guddd..leh kawen dah ni..huhu..

ana aka miera citer kat blog dia, mase ni dia tgh tahan sakit...owh ana...ko hati2 k..

am pulak cuba menjinak2 kan diri ngan dani..seb baik dani budak baik malam tu...tak nangis pun..awal2 je...sebab baru bangun tdo...dia terkejut tgk ramai orang kat umah mama dia.:)

ape lagi am..ita dah ade tu...hantar la rombongan meminang..:)

sampai nak balik pun, korang tgk aksi sayed tu..terharu ok...jarangla aku nmpak laki macam ni..kalau habih kuat pun, dorang dukung je baby kan...

ok mase utk pulang...thanks ana datang umah aku...aku hepi...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

4 comments:

Unknown said...

salam kenal dari http://aby-umy.blogspot.com/

kalau ade mase singgah lah ke blog saye.. :)

Unknown said...

yeahh akak pon dah jumpa ngan dani gak tau

Unknown said...

ala dani makin comey dia

pRincESs_N said...

alaa..bile mau jmpe dani...nk jmpe jgk..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...