penat main sensorang last2 tido sendiri



pagi tadi..lpas aku susukan dia, pastu ibu mandikan dia..aku biarkan je dia baring atas tilam dia tu...dok mmbebel ape ntah..last tertdo..dahj tdo baru aku bedungkan dia..hehehe..kekenyangan la tu...kalau dia kenyang mmg dia tak menangis tak ape..mulut dia je bebel ntah ape2..ayah aku sukala main time dia mmbebel tu...

mmbebel tu kalau budak kecik, dia kuarkan sore dia...pastu tegur2 orang..hehe....gud dani...lov u..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...