Saturday, April 17, 2010

Blog + anak


sejak adik aku aka anep tinggalkan lappy dia kat umah ni, aku malas dah nk guna desktop..hehe..sebabnye, kalau kat desktop takleh nk tgk2 dani...yela..kena ngadap je desktop n dok atas kerusi kan...

kalau lappy ni..senang sket..aku riba dani pun still boleh apdet blog n fb..hahaha...tgh susukan dia pun boleh..hahaha..tu agak melampau kan..teringat lak ade videp kat utube tu..yang indon punye..ibu dan facebook..hahaha
kalau dani boleh cakap...mama ni asyik main fesbuk ngan blog je...hahaha...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: