NZA WEDDING CONTEST


aku saje2 je try masuk contest yg dibuat si N ni...sebab takde ape nk buat kat rumah tgh berpantang ni..nk main ngan anak, dia udah tdo..malas nk kaco..omaknye bolehla ngadap pc...

ok jom check ape yg si N ni nak dalam contest yang dia anjurkn ni..

first..dia suh edit pic yg dia aplod dalam entry dia tu...
ok ni PIC asal..
dan telah aku edit mnjadi...
tak bape cantik sangat la..main belasah je gunakan tools yg ade kat PC apak aku ni...kate lappy nun juh di Putrajaya nun dalam tu banyakla segala menda alah art2 nye...saje aku kasik tulisan tu kaler pink..N ni giler kaler pink..nah kooo..hehe...

sori beb, aku tak taula nk sharpkan gambar kalau dari video ni..sebab setau aku, gambar yg dicapture dr video mmg tak berape sharp..jadik, gambo tidak sharp jugakla kan...

-
second, dia suh linked kan gambo tu ke Link Blog Dia..

ok aku dah linked kan...

-
third, dia suh buat satu entry bertajuk Nza Wedding Contest dan karangla ucapan nk ditujukan khas buat kedua2 pengantin ni...dan jemput rakan-rakan lain utk join contest ni...

entry aku dah buat...
ucapan utk PrincessN dan PrinceZa~~

Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikan. Kehidupan pasangan yang diberkatiNya sudah tentu gembira dan bahagia. Sedangkan kehidupan pasangan yang gembira dan bahagia, belum tentu mendapat keberkatanNya. Renungilah kata-kata hikmat dariku...

Selamat mnjalani alam rumahtangga yang penuh liku ini..Sabar dan tabah menghadapi segala dugaan yang datang...Bertolak ansurla dalam setiap perkara...akhir kata, Selamat Mnjadi Pengantin Baru buat N dan Za.....

dan pada korang2 di luar sana yg terer edit mengedit ni...lehla join..adiah? aku tak tau..tu tanya Si N...hehe...alah, yg penting kita ramai2 masuk contest ni dan kita buat N kelabu mata nk pilih first winner..hahaha..saje gurau ye N...yg tak berape reti nk edit pun boleh join...tak kesahla cantek ke tak cantek kan N...N sila angguk...=p

oklah...jeritan terakhir dari aku...

JOMLA JOIN NZA WEDDING CONTEST!!!!.. cepattt..tarikh tutup 16 april ni...

tugas ku selesai... N make sure aku menang..hahahahahahahha...gurau2 di malam hari..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

pRincESs_N said...

mama dani....nti tggu result ekk yunk...cantek pic tu..graphic abes...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...