Thursday, April 15, 2010

ni entry dari hati



bukan nk marah...
bukan nk sedih...
bukan nk gembira...
ntah..aku dah blur...

tapi bila ade org kutuk laki aku, mmg aku nk marah...biaqla tak hensem pun..tapi dia baik...terlalu baik...ape yg aku nak, seboleh-bolehnye dia turutkan..usahakan sampai dapat...walaupun lambat, dia ttap turutkan...sayangnye dia pada aku...org lain tak nampak semua tu, tu pasal org boleh kata macam2...aku je tau semua kebaikan atau keburukan dia...

salahkah aku puji dia melambung2 dalam penulisanku? aku nk dia rase yang betapa aku sayang dia sehinggakan tak terucap dgn kata2...biar dia baca sendiri apa yang tertulis dalam hati aku...

syok sendiri ke tu?

tulah manusia..selagi namanya manusia, mmg takkan pernah senang dengan kehidupan orang lain...yang tak baik je nampak, yg baik...haghaaaaaammmm nak nampak..

utk suamiku yang tercinta,
biarlah org kata tak hensem, papa tetap hensem dan macho di hati mama
biarlah org kata papa jahat, mama sorang je tahu betapa baiknye papa
biarlah org kate papa itam, mama nampak putihhhhh je papa..haha
biarlah org kate papa pot pet pot pet, mmg pun..hehe...
biarlah org kate papa ape2 je....mama tetap sayaaaanggggg papa...
i love u so much papa....



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

~ain said...

mak aii.. main kutuk2 laki orang pulak dah.. toksah layan sangat. apa yang pernah saya alami laa kan, orang macam ni memang dia suka kalau dapat perhatian. means, semakin dilayan, semakin dia menjadi2..

S u H a I d A said...

;) bagus2...tu yang baiknye..(^_^)

Mommy Marissa said...

yana, jodoh itu telah tertulis sejak azali lagi.. siapa dia nak kutuk2 laki ko? meh sini aku maki dia balik.. laki dia hensem sgt ker? emo la aku..