kami bertiga

percubaan pertama : enady nk pegang baby katanye...tapi terliuk lentok si dani tu..takpe papa..praktis lagi ek sampai perfect..hehe..bukan pe, dani kan kecik lagi..=p

-
sudah lama aku impikan nk tangkap gambar bertiga...hari ni..akhirnya...mase ni enady nk balik Putrajaya dah..kul 11 pagi tadi...merindu2 lah aku lpas ni..tpi takpe, kali ni tidak selama yg ari tu, hampir 3 minggu tidak mnjenguk aku di sini atas urusan kerja yg banyaknye..minggu depan dia balikla sini lagi...rase tak puas 3 hari 2 malam beliau ade di sisi..ikutkan hati nkn je ikut balik tapi kat sana aku sensorang gak..bukannye stat keje lagi...so, lbih baik aku dok kat kampung..ade ibu, ayah, ika, n dani..=p
tu hah..sampai senget2 dah dani..hikhik..papa papa...

dani yg malu2..hehe..

aku yg serabai...baru lpas susukan dani..tu pasal la dani tdo...

K.A.M.I

ok lasttt...=p
sekian...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...