Sunday, April 11, 2010

dani hari ini sebulan = 30 hari


Dani dah sebulan hari ni...Ya Allah..sekejap nye masa berlalu...aku pun dah tak lama lagi nk habis pantang dah...lagi 2 minggu..lpas tu merdekaaaa..yeayyy...aku bukan pe, rindu nk jalan2, rindu nk bawak kete... nk bawak dani jalan, nk shopping baju dia...wahhh..tak sabar nye...

dalam masa sebulan ni dani dah pandai...

- mata dia dah liar pandang sekeliling
- dah pandai tenung orang tapi still tak jelas lagi...
- badan dia, kaki tangan, dah naik bam bam sket...
- kuat nyusu..biasal baby boy mmg kuat nyusu..n aku still bagi susu badan...
- dah pandai kuarkan suara...terutama sekali bila dia tgh nyusu...
- suke dukung n sure akan tertdo lpas tu...

takat ni tu jelah perkembangan dia...hari selasa ni g klinik utk cucuk sebulan...harap2 takde ape2...

ok, utk tatapan papa dani aka enady...layanla gambar dani sampai lebam ye papa..hikhik..semuanya mama amik tadi, mase dani baru lpas mandi n tgu masa nk tdo...=p











♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

mama izzti said...

cptnyer ms belalu kn..rs cam bru jerk tau dani dilahirkan...mama izz ni jek tgh menunggu kehadiran baby izz nnt...

misha.w said...

sekejap je dani dh tembam. tak lama lg bleh ckp pulak. happy for u. :)