Blog bukan tempat nk gaduh2

hai sahabat2 blogger ku...
hari ini lebih indah dari semalam...
syukur alhamdulillah...
setelah sehari aku menahan diri dari tidak tulis ape2..
aisyyy..
rase rugi pulak meninggalkan blog kesayangan ku ini..

thanks komen2 anda semua...
aku terharu bila baca dan ade org yg support aku dr belakang..
terima kasih sangat2...

btw, aku dah dapat trace siapa yang berkata2 itu...
biarla dia...
dan kalau boleh aku takmo gaduh2...
tolong jangan carik pasal ngan aku lagi...
aku tak kaco ko, dan ko pls plis jgn kaco hidup aku...

aku dan suami ade gak cita2 nk tingglkan dunia blog tapi bila dibincang bersama balik...kami sepakat utk teruskan blog ni...blog ni banyak kenangan bagi aku dan dia tak lupe ahli baru kami..dani emir...at least mase hari tua nanti, ade jugak bende yg boleh ditgk dan dibaca balik kalau dah tinggal berdua kat rumah kan..maklumlah, anak2 dah besar..eceehhh..anak2 tu..haha...mestila merantau jugak mncari rezeki..tinggalla mak pak di rumah..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...