akibatnya

gambar from en.google

ptg ari tu, ayah bawak balik banyak buah mangga kuning ni...huh..terliur aku...tanyala kat ibu,along boleh makan tak buah mangga ni...ibu cakap ...ishh..mane boleh...buah ni sejuk..

disebabkan aku tidak tahan lagi melihat kuning2 isinya tu...aku telah melanggar pantang itu...dan akibatnyeeee...dah 2 hari aku demam yg dedar2 tu..bukan demam panas...demam kejap panas kejap tak panas..kepala lagi pusing..badan seram sejuk..hadoiilaa..nk tdo malam pun tak boleh...

tula..degil lagi cakap org tua...pengajaran utk diri sendiri...jgn main2 ngan pantang2 ni...kan dah kena makan paracetamol..=p

oh ye, ade org tanya makan banyak ke?
iyeeee...mmg banyak aku makan..berbiijik2..hehe..kater feveret kan...=p
♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
6 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP