thanks kawan2 yg dtg melawat

sayangggg korang semua....
terima kasih sebab datang melawat aku mase kat hospital ari tu...
ramainye...riuh rendah wad 2A tu..hikhik

shot from shahrul..pandai ko buat effect ni ek...

geng2 mase kat wad bersalin 2A Hospital Putrajaya...
yg 2 orang tu bestla sebab dapat tarikh cantik..10.3.10...
aku je terlewat sejam...hehe..takpe la...

ramai jugak yg dtang...mase aku kat rumah pun ade gak yg datang..tapi aku tak sempat nk snap gambar...antaranya en.zul ngan Gee, bos kesayanganku, ciksu, cikmaz, ciknani, ina cikgu aisy (rumah dia ade spa, baik korang pegi..hikhik..sempat tu promote), ina shah auni, kakak iparku n family, ucu n family...ayah dan ibu mertuaku tak dapat nk dtg..sebab ade urusan lain yg tak dapat nk dielakkan...sedihla jugak sebab dorang lom lagi tgk cucu nye ni..nk anta mms gambo takleh sebab kat Jengka takde line GPRS...

thanks semua....

♥ honey ♥

5 comments:

hazlynda kushairi said...

babe, kenalkanlah puteramu :)

Unknown said...

ala akak jer blom tgk dani lagik huhu

Errina.Rahim said...

Tahniah Nur.... your baby so cute...

pRincESs_N said...

nti ko da abes pantang kite jmpe beb..gn miera skali...nk bg kad...

Unknown said...

:D tq for free promoting home beauty salun aku hikhikhik...nanti dah balik dari berpantang bawak dani jejalan umah aku na..mesti abg aisy suka nak ajak main

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...