Wednesday, March 17, 2010

tabahkanlah hatiku

mane penah jauh2 lama2 macam ni...even 2 hari pun aku rase bagai 2 tahun...enady dah balik putrajaya tadi...dia ade keej yg menanti...demi mncari rezeki utk kami sekeluarga, aku redha...

tapi kenape hati ni, cepat sangat rase sedih dan airmata pun cepat beno ngalirnye....padahal siap2 aku dah tanam dalam hati..jgn nangis ana... hati kena strong...sebab semalam aku dah nangis gile mase nk tdo..so, tadi tak la rase nak nangis...tapi bila kete dia meluncur laju je meninggalkan halaman rumahku...terus je air mata ni ngalir....laju....

tambah2 kena sakat ngan adik2 aku, ika n kak yang...

kak yang : hahaha..along kene tinggal....

ika : eh, along tak ikut balik?

uwaaaaaaaaa....korang ni mmg nk kene tau..kan depan ibu ayah along dah nangis tadi....

papa, dorang sakat mama...huhu

tak berapa minit, terus aku call enady..hikhik..manje beno...tak tahan beb...

takpelah papa, nanti kita chatting k...mama tinggalkan lappy tu utk papa tau..on selalu berukband tu..senang nanti mama nk buzz...

ok papa...u take care k...mama sayang papa..muahhhh..

♥ honey ♥

7 comments:

✿ YaYa ✿ said...

hikk3..
jgn nangis kak..
nnt bby tny plak napew mama dier nangis..
;)

Ceera said...

ko pantang kat mana wey?

AyAnG 'n' AbAnG said...

Saba ye...sy yg slalu kena tgl pn everytime hubby nk balik ke tpt kje dia pn nangis2 cz berat gle hati nk lepaskn dia tgl kn sy evendo dekat je pn..Shah alam - port klang..tp jumpe jarang2..smpai hubby slalu ckp sy ni bubye dia cm dia nk mati je...ape lagi cm awk yg x penah ken tgl....sabo ye...dia p mencari rezeki utk family gak...

mAr@ZiEy said...

Alahai..sayu yer..

JIVEBUMZ said...

alahai siannye nana.. tak pe sabar yer kejap jer tu.. kalo berjauhan lagi tambah rindu..hihi

akak pon rindu kat nana jugak! camno nie? hihi

aDieyZa said...

sabar ye kak ana.. lama x jumpa, lg rindu..

nnti leh selalu 3G, chatting, MMS, SMS n call ye..

akk, Dani comel sgt la.. geram!!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

olololo...suwitnyerr mama papa dani ni....saba k..