tabahkanlah hatiku

mane penah jauh2 lama2 macam ni...even 2 hari pun aku rase bagai 2 tahun...enady dah balik putrajaya tadi...dia ade keej yg menanti...demi mncari rezeki utk kami sekeluarga, aku redha...

tapi kenape hati ni, cepat sangat rase sedih dan airmata pun cepat beno ngalirnye....padahal siap2 aku dah tanam dalam hati..jgn nangis ana... hati kena strong...sebab semalam aku dah nangis gile mase nk tdo..so, tadi tak la rase nak nangis...tapi bila kete dia meluncur laju je meninggalkan halaman rumahku...terus je air mata ni ngalir....laju....

tambah2 kena sakat ngan adik2 aku, ika n kak yang...

kak yang : hahaha..along kene tinggal....

ika : eh, along tak ikut balik?

uwaaaaaaaaa....korang ni mmg nk kene tau..kan depan ibu ayah along dah nangis tadi....

papa, dorang sakat mama...huhu

tak berapa minit, terus aku call enady..hikhik..manje beno...tak tahan beb...

takpelah papa, nanti kita chatting k...mama tinggalkan lappy tu utk papa tau..on selalu berukband tu..senang nanti mama nk buzz...

ok papa...u take care k...mama sayang papa..muahhhh..

♥ honey ♥
7 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP