special request

pagi tadi dapat call dr sisuami...
sembang2 n last ade satu permintaan darinya...

enady : mama, tak apdet blog ke semalam? ( hikhik..tak pnh2 ok tanye soklan ni)

aku : tak..tak sempatla..ijai kan ade kat umah ni..dok berebut ngan dia nk guna pc...nape?

enady : ooo..takde gambar dani...papa nk tgk gambar dia ari2...

aku : lorrr...kat fesbuk kan mama dah taruk...(enady ni tak minat sgt ngan fb, jadiknye dia malas nk godek2 login akuan kat fb nun...kalau kat blog, carik je blog aku, udah nmpak ceritanya...=p)

enady : malasla nk bukak fb..(see see..itulah jawapannye)

aku : oklah oklah..ptg kang mama amik gambo dani n tempek kat sini k...(aku tau dia senyum melebo..=p)

makanyaaaa...

aku tempekla gambo2 dani kat sini ek...semuanya baru beberapa minit yg lpas...terus aku aplod...hehe..

gambo ni gelihati aku tgk...gaya apekah itu wahai dani...hakhakhak..papa sila jawab..=p

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
14 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP