sedikit berita menggembirakan hati

alhamdulillah...

akhirnya...

adikku aka ijai, berjaya mendapat tawaran kerja di Hospital Kuala Lumpur..

tak sia2 ibu ayah berdoa siang malam untuknya agar dapat pekerjaan yg baik...

dan juga, tak sia2 aku ngan enady pulang awal dari hari kenduri kami di Pahang semata-mata nk hantar dia g interview kat HKL ari tu...kenduri sabtu 13 jun 2009, interview 16 jun 2009, balik Putrajaya 15 jun 2009..sepatutnya aku bercuti sampai 19 jun 2009...ate..penat tak ilang lagi kan...

hatiku juga gembira tatkala ibu call tadi...
dapat bayangkan yg beliau mesti melompat kegirangan bila beliau baca surat itu...
atenye, call aku terus cakap...

" along!!!, ijai dapat keje kat HKL!! "

wahh..terkejut aku...

hehe...

tahniah ijai...aku da call dia, tapi tak angkat...maybe kat line ( dia keje kat Proton)
hantar msg sudah...

hahaha..teringat dia janji ngan aku ari tu...

"along, kalaula ijai dapat keje tu, ijai blanje abg ady ngan along makan besar"

nampaknye..rezeki akulaaaa...
hikhikhik

♥ honey ♥

3 comments:

Diarihatiku1976 said...

tahniah dari akak....

Cik Cookie said...

wahhh 1 bangunan laa ngn CC kat HKL.

Unknown said...

tahniah ijai! makan besar nanti bleh ajak kak ila sekali hikhik

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...