saat2 terakhir sebelum admitted ward

hai semua...
aku kini telah selama mnjadi seorang ibu....
nikmat itu nanti aku citer k...

bagaimana aku boleh admitted ward pd hari selasa lpas?

macam ni....

hari selasa 9/3/10..check up seperti biasa kat KD Desa Putra, Sg. Merab
dan resultnya luar biasa...huhu

blood pressure aku naik 140/90
fes time ok...nurse cakap maybe aku stress..
nurse suh aku rehat dalam 10 minit.....
resultnya juga sama...alahaiii...

dan aku diminta utk berjumpa dgn doktor kat KK Dengkil...
sampai sana ..okla turun skit BP aku...
doc bagi MC 2 hari utk rest....hureyyyy...
then doc tu kasik surat utk booking wad kat Hospital Putrajaya...

dah alang2 mc tu, aku ajakla enady g hospital putrajaya utk booking wad...

sekali mase kat jabatan O & G kat hospital putrajaya tu, bacaan BSP aku tinggi...terus doc suh aku masuk wad n bersalin induce...

huhu..sangatla menggerunkan....

balik opis, kemas2 ape yg patut...siapkan keje...talipon org tu org ni....mak aku pun siap beli tiket dah nk dtg sini...malam tu kul 8 malam terus aku menyerah diri masuk wad...

jom layan gambo2 yg sempat aku snap hari2 terakhir sebelum aku masuk wad...







♥ honey ♥

6 comments:

Wizza said...

bb sgt comel..tahniah :)

hazlynda kushairi said...

Anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, anak ape ana? baby girl ke boy? Alhmadulillah. Selamat semuanye. Congrats babe!

//bEtty

DiDa BumBLeBee said...

TAHNIAHHHH haney..nanti cite tau experience

misha.w said...

congrats.. best eh jadik mummy? so camne? baby & mummy sehat tak??

Mama Hanim said...

Tahniah..dh slmt bersalin ye.. semoga makin bahgia n happy slalu..

dh link awk.. jika sudi, link me too..hehe tq..

Diarihatiku1976 said...

best eh jadik mummy? so camne? baby & mummy sehat tak??

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...