Wednesday, March 24, 2010

2 minggu

hari ni dani dah berumur 14 hari = 2 minggu....
kejap je dah 2 minggu kan...
minggu depan papa dani balik ..
yeayyy...tak sabarnye nk menatap matamu...

Sungguh indahnya hari berlalu

Menunggu kasih tambatan hati

Ingin rasanya ku selalu berbagi

Bersamanya kala suatu nanti

Selalu ku nyanyikan lagu rindu

Andaikan kau dan aku bersatu dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat di hatiku berdua kita kan raih bahagia

Ku ingin dirimu turut merasa rasa rindu tuk menatap matamu

Menatap matamu...

ecececece..dah stat dah hormon tak betul aku ni...hehe
susah betul nk bedung si dani ni, sampai merah2 muka dia menahan kena bedung tu..tapi aku bedungkan jugak bila dia tdo, sebab dia dah semakin mndengar bunyi2 persekitaran..tu yg dia terkejut2 tu..

abaikan la tompok2 bedak tu..mase ni baru lpas mandi..nenek dani punye keje..hehe..eleh, kita2 dulu pun berbedak masa kecik2 macam tepung gomak jugak kan...jgn nk tipu..hikhik..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

8 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku suke bau baby br lps mandi....nk tiom dani!!

mrs.edy said...

congrats sis...muke ikut akak la...comey...

YanDarwisy said...

seronoknyer...lama dah rindukan suara baby.

Adlina Husaini said...

alala tomeynyaaaa dia =D

anil lutaze said...

uu....dia botak kiutt..mcm baby..mmg lah baby kan..adoi lah aku ni..hehehe

kak ami said...

sejak ada dani ni.. tiap waktu dan saat k.ami singgah kat blog nh.. sukee...

atty's said...

rasa nak cium2..je dani

SaScha . said...

somel nye..mesti wangii ni baby dani..kan?heehe.selesa je tidoo.