2 minggu

hari ni dani dah berumur 14 hari = 2 minggu....
kejap je dah 2 minggu kan...
minggu depan papa dani balik ..
yeayyy...tak sabarnye nk menatap matamu...

Sungguh indahnya hari berlalu

Menunggu kasih tambatan hati

Ingin rasanya ku selalu berbagi

Bersamanya kala suatu nanti

Selalu ku nyanyikan lagu rindu

Andaikan kau dan aku bersatu dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat di hatiku berdua kita kan raih bahagia

Ku ingin dirimu turut merasa rasa rindu tuk menatap matamu

Menatap matamu...

ecececece..dah stat dah hormon tak betul aku ni...hehe
susah betul nk bedung si dani ni, sampai merah2 muka dia menahan kena bedung tu..tapi aku bedungkan jugak bila dia tdo, sebab dia dah semakin mndengar bunyi2 persekitaran..tu yg dia terkejut2 tu..

abaikan la tompok2 bedak tu..mase ni baru lpas mandi..nenek dani punye keje..hehe..eleh, kita2 dulu pun berbedak masa kecik2 macam tepung gomak jugak kan...jgn nk tipu..hikhik..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
8 comments

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP