CONTEST ANNIVERSARY @ SHOPPERLICIOUS

- STICKY MODE -

Attention Ladiesss!!!Coming March genap Shopperlicious setahun!! Sempena Anniversary Shopperlicious, we alls nk buat contest & bg hadiah kt u alls.. =) So jom ler try klu korang nk dpt kasut free.. Caranya we alls explain kt bawah..
T&C!!
1- Be my followers!! ( yg ni mmg WAJIB!)
2- Buat post ttg Shopperlicious dlm blog korang dgn cara yg plg kreatif, inovatif & b`jaya m`beri kesan kpd readers..
4- Ceritakan skali item yg pernah korang beli di Shopperlicious (**sekiranya ada).
3- Korang blh copy pic dr Shopperlicious & m`edit utk tujuan contest ni kat blog @ youtube
5- Setiap post @ promosi harus di sertakan link http://shopp3rlicious.blogspot.com/
6- Dlm post korang mst juga ada ayat ni " kenapa kene beli kasut di Shopperlicious kerana..... "
Hadiah!!
1st winner - 2 pairs wedges + 2 pairs earing + watch +padding shoe +mystery gift
2nd winner - 1 pairs wedges + earing + belt + padding shoe +mystery gift
** Saguhati akan di berikan kpd post yg di rasakan layak**
So kepada yg b`minat cpt2 la buat post & send email ke Shopperlicious details kat bawah..
Tarikh tutup penyertaan 10/3/2010.. Pemenang akan di umumkan pd 18/3/2010..

Email Subject: CONTEST ANNIVERSARY
Link Blog:
Name:
Address:
Contact No:
Skin Color: ( supaya dpt beri wedges yg match kaler skin)

***************************************************

OK...rasa teruja pulak nk join sebab hadiahnye tu..best wooo...2 pasang wedges n lain2 tu...

lagipun dah terbukti keselesaan kasut2 di Shopperlicious ni...

sampai 3 pasang ok aku dah beli...

nanti nk beli lagi lpas aku deliver...

syarat-syarat nye... :

1- Be my followers!! ( yg ni mmg WAJIB!)

aku dah pun menjadi follower Shopperlicious ni sejak awal lagi dia bukak blog ni...

2- Buat post ttg Shopperlicious dlm blog korang dgn cara yg plg kreatif, inovatif & b`jaya m`beri kesan kpd readers..

hehe..boleh diterima pakai ke ek post2 ni...banyak dah aku buat post pasal Shopperlicious ni..
ramai jugakla readers yg bertanya tentang kasut2 di Shopperlicious ni...kawan2 sendiri pun ade..siap nk jadikan aku mentor tu yg klako tu...means : bila aku beli dia pun akan beli..kalau aku tau la Shopperlicious buat contest ni, aku dah save dah sms2 dan email2 dan komen2 yg aku terima dr org yang berminat nk beli belah kat Shopperlicious ni..malangnye, aku tidak save satu pun...=p

antaranya...(klik je kat link tu)

- http://honeysour00.blogspot.com/2009/03/kasik-promote-sket.html

- http://honeysour00.blogspot.com/2009/03/stok-tudung-baru.html

- http://honeysour00.blogspot.com/2009/05/kasut-di-shopper.html

- http://honeysour00.blogspot.com/2009/07/aku-beli-kasut.html

- http://honeysour00.blogspot.com/2009/12/jom-beli-kasut.html

4- Ceritakan skali item yg pernah korang beli di Shopperlicious (**sekiranya ada).

antara kasut2 yang pernah aku beli kat Shopperlicious..

kasut yang pertama aku beli kat Shopperlicious...sampai la ni masih bertahan lagi...cuma aku tak dapat nk pakai lagi sekarang ni sebab kakiku mmbengkak disebabkan pregy...nanti lpas bersalin harus ku pakai balik...huhu
kasut kedua...hahaha..inai kawen masih lagi di jari kaki...

kasut ketiga...yg ni tak dapat nk show off kaki sendiri lagi...sebab aku tak pakai lagi...ade lagi tersimpan elok dalam kotak...mmg plan nk pakai lpas bersalin nanti...

3- Korang blh copy pic dr Shopperlicious & m`edit utk tujuan contest ni kat blog @ youtube

gambar sendiri je kot...hehe..

5- Setiap post @ promosi harus di sertakan link http://shopp3rlicious.blogspot.com/

- done!
6- Dlm post korang mst juga ada ayat ni " kenapa kene beli kasut di Shopperlicious kerana..... "

- kenapa kene beli kasut di Shopperlicious kerana..................

saya adalah peminat wedges...mostly kasut yang dijual adalah wedges...bentuk fizikal badan saya yg agak berisi amatlah selesa apabila menggayakan wedges dari Heels...design kasut2nye juga menarik, tertarik dan mmg da boom lahh..., kerjasama dari Shopperlicious juga bagus...means : kalau aku booking kasut tu, otomatik dia akan reserve kat kite...tak jual kat org lain dah...

ok, itu saje syarat2nye....
dengan harapan yg tak terlalu tinggi..hehe...( kang kalau mgharap menang kang, tetiba tak menang kang, frust menonggeng lak aku nanti, lebih baik pk join contest ni sekadar nk promote kasut2 di shopperlicous ni di samping diberi peluang utk mmenangi hadiah yang mmang best tu...)
lagipun, dah terbukti keselesaannya bila aku pakai sendiri...dan aku mmg berwaspada bila aku pakai kasut ni time raya ari tu..takut ade org kidnap lagi..hahahha...dah penah kena kidnap tau kasut aku yg kaler itam tu...seb baik dipulangkan balik...hehe..

AKHIR KATA : MARILAH KITA RAMAI2 JOIN CONTEST NI...YG TAK PNAH MMBELI BELAH DI SHOPPERLICIOUS NI PUN BOLEH JOIN...
♥ honey ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...