ragam suami : excitednye papa ek

semalam ari ahad...
akibat kebosanan aku di rumah, aku ajakla enady ni g jalan2...
plan asal nk ke Manjaku kat Bangi tu...
tapi bila dh sampai sana..tengok2..ramainye orang n harga2 nye pun boleh tahan...
yg murah2 nye baju..not badla...
benda yg aku carik...agak mahal...
lantas teringat kan bende itu di JJ IOI Mall, Puchong...
terus aku ajak ke sana...hahaha..niat nk jalan2 jadik shopping pulak..belasah ajela..hikhik

: abaikan kedudukan tv yg tak betul tu...aku mmg suruh enady taruk tv tu (asalnye dlm bilik
) kat depan sebab kalau dia main PS2 kena dok lam bilik, aku sensorang tgk tv kat hall..boringgg:

hajat di hati nk rembat baby seat car...tapi yg ade, kecikla pulak...last2 same2 decide beli stroller la sebab harga yg ditawarkan mmg murah....harga RM199 after less RM129..ok what..brand sweet cherry lagi tu...
sampai2 rumah...tgklah gelagat si suami...tak sabar katenye...hehe...sabar ye papa..mama yg nk bersalin ni lagilah berdebar tau tak...sebulan lebih aje lagi...

siap testing tu tolak depan belakang...haha..papa papa...


"mama mama, amik gambar ni pulak..."
aku ingat gambo ape..rupanya lambang sweet cherry tu..hehe...apela papa ni..itupon jadik ya...
tgk tu..ape ntah lagi yg dia tak puas hati..hurmmm...aku hanya geleng kepala n terus masuk tdo sebab jam dah pukul 12.00 tgh malam...

♥ honey ♥

4 comments:

Zana Adieyza said...

zana yg tgk ni pun rasa x sabar.. hehehe

msti baby cute mcm mama dia kan?

Unknown said...

haloh halohhh sweetnya en ady tolak stroller tu..hihi tak sabar tunggu baby kuar yer??

masdila said...

kate kat abg enady sabo,,,,

hehehe

excited la tu kak,,,

pRincESs_N said...

da x sabar da hubby ko tuh...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...