alahan : dari kaki ke tangan pulak

alhamdulillah...gatal2 kat kaki dah baik...tapi sekarang dia dah naik kat tangan pulak..huhu...takpe, aku redha kalau ini dinamakan alahan ketika mengandung..pembawakan budak kate orang...doktor juga kate begitu...hormon tgh tak stabil...aku redha padaMu Ya Allah...
jgn ade yg geli pulak tgk tgn aku ni...ni keadaan mase minggu lpas ye...teruk sket...but now, dah beransur2 kurang tapi gatalnye tetap ade...terpaksalah aku menahan gatalnye dengan menaruk minyak angin cap kapak...legala sket...taklah asyik menggaru je...
tangan aku dah jadik besar dan menggerutu...jgn risau sebab keadaan tgn aku sekarang dah tak besar macam ni...tu minggu lpas..besar sebab bengkak atau sebab gemuk..tu aku tak pasti...tapi rase macam bengkak sebab geli gelata tu...haha..tk nak mengaku gemuk tu..tak boleh blah...hak!

gatal2 kat perut pun boleh tahan..rashes kan..tu biasa...tiap2 malam sebelum tdo aku sapu bedak baby...

sekarang ni tiap2 malam sangatlah susah aku nk tdo...hampir setiap hari aku tdo mesti nk dekat kul 1 pagi baru lelap...tapi yg peliknya, keesokan harinya tu takde pulak aku ngantuk kat opis...syukurr...kalau time keje banyak, mata pulak ngantuk..huhu..kan naya tu...

♥ honey ♥

4 comments:

Unknown said...

sabar yer nana mudah2an pas bersalin nanti sumanya akan kembali normal yer!

Zana Adieyza said...

sabar ye kak..

mAr@ZiEy said...

Ish..kak..da mkin melarat plak..akk alergi ke..klu alergi..jgn mkn bnde yg gatal..like seafood..

nasya naim said...

::ana biasalah tu..ana kena rajin urut jer..huhu..x sabar nak jd unty ni..::

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...